Monday 22 April 2013

Assalamualaikum..... 

hahaha lucu la plak tiba-tiba pulak tergerak hati nak jadik blogger... actually blog nie dah lama aku buat since 2011 but this is my first time nak compose benda dalam nie. ye la jeles tengok bila semua orang dah ada blog masing-masing... tapi apa aku nak citer dalam blog nie ye ?? okey la since nie first time aku mulakan dengan pengenalan diri la dulu ye

    Okey nama penuh aku AISHAH RAMLI (bukan nama penuh) umur aku masa mula-mula create blog nie 17 tapi skarang dah 19 (da tua rupanya)aku asal Pasir Mas kelantan (i'm pure kelantanese)aku study kat ipts kat Melaka and ambik Course Chemical Engineering Bioprocess (pecah kepala otak aku blaja benda nie)...

   okey la tu je la yang mampus aku tulis sebab aku tengah buzy study untuk presentation fluid esok..harap-harap lecturer tu tak banyak songeh la dengan group aku..... 

ASSALAMUALAIKUM AND GUD NITE...:)





No comments:

Post a Comment