Saturday 16 November 2013

PROBLEM!!! PROBLEM!!! PROBLEM!!!!


Satu persatu masalah datang... rase macam dah tak tahan nak hadap masalah nie Ya Allah begitu banyak dugaan yang kau berikan kepada hamba mu ini :'( apa dosa aku sebelum tak sanggup aku nak hadapi seorang diri...

First masalah kawan-kawan. dulu bukan main lagi janji nak setia nak graduate sama-sama tapi apa jadi sorang da quit dua orang lagi nak tunda masuk sem depan tapi bila taw masalah rayuan ditolak korang pulak nak quit  tinggal aku berdua dengan ira and now ira pula nak quit sebab mak bapak dia tak nak bayar yuran dia dan aku berharap sangat2 yang dia akan jumpa jalan penyelesaian kepada masalah dia and now tinggal je aku sorang-sorang terkapai-kapai aku kat sini.. sanggup korang buat aku macam nie :'(

Second masalah pelajaran bila aku flashback balik result sem2 lepas aku rasa macam menyesal pulak kalau la aku push sikit je lagi mesti aku da capai target tapi masa dah tak boleh undur nasi da jadi bubur menyesal sekarang tiada guna... tu la dulu tak nak pikir pasal benda nie bila da jadi baru menyesal nak mampus..ARGHHHHH (ase da putus asa giler)

Tapi takpe la aku datang sini nak belajar bukan nak cari kawan bila aku pikir pasal mak ayah aku kuatkan semangat aku mak ayah adalah kekuatan aku sumber inspirasi aku (nanges sambil taip) its okey la kalau aku duk sini sorang2 tak mati la aku because i still have my housemate yang sangat caring.for my buddyz i'm very sure yang one day korang akan menyesal sebab quit blaja and i'll prove it to you guys tanpa korang kat sini aku pun boleh berjaya and aku akan pastikan korang jeles satu hari nanti bila tengok aku berjaya menjadi chemical engineer yang success...




No comments:

Post a Comment